Kiemelték: a feltárt problémák nem hordoznak rendszerkockázatot és nem veszélyeztetik a bank megbízható működését.
    
A jegybank a hitelintézet informatikai működésében elsősorban a belső szabályozási, nyilvántartási, beállítási és naplózási tevékenységet érintően azonosított problémákat. A hitelkockázat kezelésénél hiányosak voltak például a belső hitelekre, a fizetőképesség megállapítására, az ügyletminősítésre és hitelbiztosítéki értékmeghatározásra vonatkozó eljárások, illetve a bank hitelezési és követeléskezelési gyakorlata sem volt mindenben szabályos.
    
A hitelintézet vállalatirányítási rendszere többek között a belső szabályzatokat, a kiszervezett tevékenységek ellenőrzését és a javadalmazási politikát érintően nem felelt meg maradéktalanul a jogszabályoknak. A jegybank továbbá hiányosságokat talált az Országos Betétbiztosítási Alap által biztosított betétek adatnyilvántartásában is.
   
A bank a pénzmosás és terrorizmusfinanszírozás megelőzésekor nem végezte el teljeskörűen a jogszabályok szerint elvárt adatszolgáltatási, nyilvántartási és a gyanús ügyletek szűrési kötelezettségét, illetve több esetben a tulajdonosi nyilatkozatok is hiányosak voltak – közölték.